İletişim Teknikleri

Her gün iletişim kurduğunuz iş arkadaşlarınızla iletişiminizi nasıl tanımlarsınız? “Kimse birbirini dinlemiyor!”, “ Zamanımız verimsiz toplantılarla geçiyor…”, “ Kişisel hırslar hedefime ulaşmama engel oluyor!”.

Kurum içinde ve dışında kendimizi ifade etmek ve diğer insanları anlamak için güçlü iletişim becerilerine ihtiyaç duyuyoruz. İşbirliği, açıklık ve geribildirim ile verimli takım çalışmaları, geliştiren bir liderlik, sürekli öğrenme ortamı, artan performans ve ulaşılan hedefler için etkili iletişim ve ilişki yönetimi vazgeçilmezdir.

Kurum içinde her seviyede çalışan ve yöneticiler için iletişim konusunda uygulama ağırlıklı farklı eğitimlerimiz ile ihtiyaçlarınıza odaklı çözümler sunuyoruz.

• İşbirliği Odaklı İlişki Yönetimi
• Geribildirimle Güven Yaratmak
• Çatışmayı Çözüyoruz
• Duygu Odaklı İletişim
• Etkileme ve İkna
• Müzakere
• Yazılı İletişim Teknikleri