Satış ve Müşteri İlişkileri

Kuruluşunuzun varlık nedeni olan müşterilerinizle uzun dönemli ilişkiler kurmak ve korumak kurumsal hedeflerimize ulaşmak için çok önemli. Sürekli değişim içinde olan pazar ortamında rekabette fark yaratacak kaynaklarımızın başında satış ve müşteri ilişkileri ekiplerimiz yer alıyor.

Günümüzde satış-hizmet sürecinde değişen koşullar, satış ve müşteri ilişkileri ekiplerinin rollerini de değiştiriyor. Bugünün müşterileri ihtiyaçlarını neyin karşılayacağı konusunda bilgilere çok çeşitli kanallardan ulaşıyor, karşılaştırıyor, bilgi sahibi oluyor ve beklentileri yükseliyor. Bu nedenle artık ilişkileri ve müşterinin elindeki bilgiyi doğru yönetebilen, danışmanlık yapan, müşteri – kurum dengesini stratejik bir bakış ile değerlendiren ekiplerle çalışmak rekabette fark yaratmayı sağlıyor.

Satış ve müşteri İlişkileri ekiplerinizin gelişim alanlarında, kurum stratejilerinizle uyumlu, farklı sektörlere uyarlanabilen programlarımızla özel çözümler sunuyoruz…

• Satışın Şifreleri
• Satışta İlişkileri Yönetmek
• Ben Pozitifim Müşterim Pozitif
• «Sürekli Müşteri Memnuniyeti» Business Game
• Telefonda Duygu Durumunu Yönetmek