surekli-musteri-memnuniyeti
Müşteri her zaman haklı mıdır? Kurumumuzun müşteri politikası ne kadar müşteri odaklı? Ben bireysel olarak müşteri memnuniyeti için ne yapıyorum?
İster hastanede çalışın ister oto galeride, ister şirket merkezinde olun, ister müşteri ilişkileri telefon hattında, müşteri memnuniyetine anlayışımızı vakalar üzerinden sorgulayacağız. Tüm bu soruları gruplar halinde, bir oyun üzerinden beraberce cevaplayıp Sürekli Müşteri Memnuniyetine ulaşmaya çalışacağız.
Şikâyet yönetimi, müşteri tarzını anlama ve uygun strateji geliştirme, müşteriyle kazan/kazan yaklaşımı hakkında gerçek hayat örnekleriyle zenginleştirilmiş, şirketinize ve işinize özel vakaları dâhil edebileceğimiz, esnek ve eğlenceli bir öğrenme deneyiminde katılımcılar;
* İkişer, üçer kişilik 3 alt ekibe ayrılırlar ve piyonlarını belirlerler,
* Oyun tahtası üzerinde zar atarak ilerlenir,
* Vardıkları noktada soru veya vaka çalışması üzerine 3 ekip grup çalışması yaparak görüş belirtir,
* Görüşün etkililiğine göre puan ekipler arasında bölüştürülür, eğitmen burada iş dünyasında geçerlilik kazanmış yaklaşımlar hakkında bilgi paylaşımında bulunur,
* Ekipler bir sonraki tura devam ederler